Znižanje do -40% na MoškiŽenske * Akcija traja do razprodaje zalog.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Pojmi

  1. ponudnik je Trgopro d.o.o, Legen 32b, Šmartno pri Slovenj Gradcu
  2. kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Cena

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). 

Prijava

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.
Uporabnik lahko v spletni trgovini nakupuje kot gost, kar pomeni, da za nakup ni potrebno ustvariti uporabniškega računa, mora pa vseeno vnesti podatke ter sprejeti Splošne pogoje poslovanja.
Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine trgopro.si (www.trgopro.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
  • Način plačila in dostave,
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb POTRDITE NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno izedlain pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da iz kakršnihkoli razlogov v 8 dneh odstopi od pogodbe. To stori pisno, na e-naslov prodajalca.
Kupec mora blago vrniti v 8 dneh po pisnem sporočilu, na naslov sedeža ponudnika.
Vračilo celotne kupnine ponudnik vrne kupcu takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 30-tih dneh od prejema pisnega obvestila o odstopu. Za zagotavljanje varnosti transakcij in točnosti plačilnih evidenc ponudnik vračilo kupnine izvede na TRR, s katerega je bil nakazan znesek nakupa. Izjema so primeri, ko kupec pisno zahteva oz. navede drug TRR za vračilo. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Edini strošek, ki ga je dolžan poravnati kupec v primeru odstopa od pogodbe, je strošek vračila izdelka ponudniku.

Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni nepoškodovani embalaži z vsemi elementi vsebine.
Izdelki, ki so bili rabljeni več kot je to nujno za preizkus delovanja ali izdelki, poškodovani zaradi neustreznega rokovanja oz. neupoštevanja navodil za uporabo, ne morejo biti predmet vračila.

Plačilo

V postopku naročanja lahko kupec izbere naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju),
  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu,
  • osebni prevzem na sedežu podjetja,
  • preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard / Mastercard ali Visa ipd).

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je rok dobave 2-4 delovnih dni, za ostale izdelke do 10 dni po prejetem naročilu in plačilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner  Pošta Slovenije. Vsa naročila blaga iz zaloge bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod “opombe” na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljavec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici.

Dostava je za vsa naročila nad 100 € je brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo  5 EUR  in so enotni za celo Slovenijo ter Hrvaško.

Poštnina
Dostava je za vsa naročila nad 100 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo  5 EUR  in so enotni za celo Slovenijo ter Hrvaško. S stroškom dostave je kupec seznanjen tudi v košarici, ob zadnjem koraku pred potrditvijo nakupa.

Garancija
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 leto garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik, je trajno shranjena pri podjetju ponudnika.
Kupec – registrirani uporabnik lahko kadarkoli dostopa do sklenjenih pogodb oz. računov tudi na spletni strani ponudnika, v Mojem računu, kjer so pogodbe trajno shranjene.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

    • Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila.
    • Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
    • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
    • Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 

V primeru pritožbe se kupec lahko obrne na ponudnika pisno na e-naslov ali prek telefona. Enostaven in zaupen postopek za oddajo pritožb je na voljo tudi na spletni strani v obliki kontaktnega obrazca z možnostjo komentarja.
Ponudnik v 5-ih delovnih dneh sporoči kupcu prejem pritožbe in predvideno trajanje obravnave, vseskozi pa ga tudi obvešča o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru, ko sporazumna rešitev ni mogoča je za reševanje sporov pristojno sodišče s sedežem v kraju prebivališča kupca.